banner

Carry Goods se mění na Carry Tech Industries

Nové logo a vizuální identita reflektuje strategii pro udržitelný růst

Po téměř šesti letech úspěšného růstu měníme tvář. Dosavadní logo jsme vyměnili za čistší typografickou podobu, která značce dodává moderní nádech a napomáhá rozpoznatelnosti. Osvěžení loga představuje logický krok v postupném vývoji firmy a navazuje na strategické směřování naší společnosti v dalších letech. Faceliftu se dočkala i vizuální identita včetně názvu firmy.

Za poslední dekádu nebyla lepší příležitost začít pracovat na vizuální proměně. Poslední měsíce procházíme vývojem, rozšiřujeme výrobu a dynamicky reagujeme jak na požadavky našich klientů, tak na dění na trhu. S každou novou zakázkou jsme sbírali cenné know-how, díky němuž umíme zajistit realizaci zakázek mimo standardní výrobu, a tak efektivněji pomáháme klientům zvládat specifické a složité požadavky. „Jde o nejzásadnější změnu vizuální podoby firmy od roku 2017. Zaznamenali jsme, že naše původní logo s vrtacími stroji již nepřesně odráží naši současnou technologickou kvalifikaci a strategické směřování společnosti“ uvedl Lukáš Prášil, jednatel firmy Carry.

Od nové „tváře“ si slibujeme posílení značky firmy a zvýšení rozpoznatelnosti. Chceme být čitelnější v komunikaci se zákazníky. „Jméno firmy Carry je všem velmi dobře známé, a proto chceme tento aspekt naší identity zachovat a výrazně zdůraznit pomoci nového loga,“ dodává Lukáš Prášil.